Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

Heb jij je verpakkingsmaterialen in het verkeerde formaat besteld of voldoet het product simpelweg gewoon niet aan je verwachtingen? Dat hoeft geen probleem te zijn en wij helpen je daar dus graag mee verder. Staat je antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Particulieren Klanten

Heb je niet je bedrijfsgegevens ingevoerd bij je bestelling en dus besteld als consument? Dan valt jouw order onder het consumentenrecht en hiermee heb je dus het recht om je bestelling gewoon te annuleren.  Dit kan je na het plaatsen van jouw bestelling per e-mail of telefonisch doen. Zodra je het product heb ontvangen of eventueel heb gebruikt vervalt het recht op annuleren.

Zakelijke Klanten

Heb je als zakelijke klant of bedrijf een bestelling geplaatst? Dan ben je verplicht de bestelde producten af te nemen zodra de bestelling is ontvangen. Je heb hiernaast wel het recht om je bestelling te annuleren als het nog niet is verzonden. Heb je een verkeerd product besteld? Neem dan contact met ons op. 

Voorwaarden

De producten die naar ons retour worden gestuurd moeten voldoen aan de onderstaande voorwaarden. Als dit niet het geval is hebben wij het recht om bijvoorbeeld waardevermindering te rekenen

  1. De producten dienen in de originele verpakking retour gezonden te worden.
  2. Producten moeten in een geschikte verpakking retour gestuurd worden.
  3. De producten die retour worden gestuurd moeten onbeschadigd en compleet zijn.

Afhandeling

Als je een zending naar ons retour stuurt hebben wij een Track & Trace code nodig zodat wij de zending kunnen volgen. Zodra de zending bij ons is aangekomen zullen wij deze binnen een aantal werkdagen in behandeling nemen en nemen wij vervolgens met de klant contact op over de verdere afhandeling.