Orderverwerking Luchtkussengigant.nl

Luchtkussengigant.nl werkt voor haar orderverwerking van de Luchtkussen enveloppen samen met Vasco Fulfilment. Vasco zien wij als een ‘eigen’ logistieke afdeling op afstand. Zij nemen verschillende werkzaamheden zoals de ontvangst, de opslag, de verzending en de retourverwerking van onze producten over. Door de late cut-off tijden (tot 22.00 uur voor pakketzendingen) die Vasco hanteert bij onze orders kunnen wij ons dus beter positioneren in de markt.

Het enige waar wij verantwoordelijk voor zijn is de bevoorrading en orderbewaking richting het fulfilmentcentrum. De orderverwerking van Luchtkussengigant.nl werkt als volgt. Als de orders binnen komen worden deze binnen een kwartier doorgestuurd naar het geautomatiseerde systeem van Vasco-fulfilment. Dit systeem werkt weer samen met Picqer waarin wij eenvoudig onze voorraad en orderstroom op afstand kunnen beheren. De order wordt ingepakt door Vasco-fulfilment. De klant ontvangt automatisch de track en trace voor het volgen van de order bij de transporteur. Hierna wordt automatisch de order in ons ordersysteem op afgerond gezet. Door het grootste gedeelte van onze orderstroom te automatiseren kunnen wij ook orders in de avond afhandelen. Door gebruik te maken van Fulfilment bieden wij onze klanten de mogelijkheid om orders tot 22:00 te plaatsen. Dit zorgt ervoor dat wij een van de weinige bedrijven zijn die een levering binnen een (werk)dag kunnen faciliteren.

Luchtkussengigant.nl werkt al enkele jaren samen met Vasco voor de orderverwerking en hierbij hebben wij geen moment spijt gehad van onze beslissing. Door bijvoorbeeld de late orderverwerkingen tot 22.00 kunnen wij ons nu focussen op de dingen waar wij echt goed in zijn. Dit is waarom wij Vasco van harte aan kunnen bevelen! 

Luchtkussengigant.nl orderverwerking bij Vasco Fulfilment.

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.