Klantenservice

Voor al je vragen:

Luchtkussengigant Klantenservice

Heb je een vraag over bijvoorbeeld de levering van je bestelling? De kans is groot dat deze vraag al eens aan ons is gesteld. Hieronder kan je alle meest gestelde vragen vinden. Kan je hier alsnog je antwoord niet vinden? Dan kan je uiteraard nog altijd contact met ons opnemen. Of vraag snel naar je antwoord via onze chat hier rechts onderin!

Wanneer kan ik mijn bestelde verpakkingsmaterialen verwachten?

Als je je verpakkingsmaterialen op Luchtkussengigant.nl heb besteld, staat de levertijd altijd aangegeven in de orderbevestiging. Voor onze luchtkussenenveloppen geldt voor 15:00 bestellen = Vandaag verzonden! 

Mocht er onverwachts iets niet op voorraad zijn dan nemen we direct contact met je op. Hieronder kan je nog een aantal uitzonderingen vinden wat betreft onze levertijden: 

  • Bij het plaatsen van je bestelling in het weekend gelden andere levertijden. Indien je bestelling na vrijdagmiddag 15.00 geplaatst is, wordt deze maandag verzonden en dinsdag geleverd.
  • Indien u gebruikt maakt van de betaalwijze bankoverschrijving wordt de bestelling pas verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan 1 werkdag langer duren.
Betaal ik zelf de verzendkosten voor mijn bestelling?

Als jij verpakkingsmaterialen besteld op Luchtkussengigant.nl, betalen wij altijd de verzendkosten, ongeacht het de grootte van de bestelling. Jij betaald altijd de prijs die je ziet staan bij het afrekenen. Je hoeft dus geen rekening te houden met onverwachte kosten. Meer informatie over de verzendkosten kan je terugvinden op de pagina Verzending.

Kan ik mijn bestelling tracken?

Bij elke bestelling die jij plaatst op Luchtkussengigant.nl ontvang je een Track & Trace code waarmee je je bestelde verpakkingsmaterialen kan volgen. Heb je deze niet ontvangen of heb je een andere vraag over je Tracking code? Neem dan contact met ons op!

Welke betalingsmogelijkheden zijn beschikbaar op Luchtkussengigant.nl?

Op Luchtkussengigant.nl proberen wij zoveel mogelijk veilige betalingsmogelijkheden aan te bieden, zodat jij altijd op de gewenste manier kan betalen. Je kan al onze beschikbare betalingsmogelijkheden terug vinden op deze pagina.

Kan ik eventueel achteraf betalen?

Je kan al je verpakkingsmaterialen ook achteraf betalen op Luchtkussengigant.nl, dit kan bijvoorbeeld via Klarna. Al onze andere betaalmogelijkheden kan je terugvinden op deze pagina.

Bieden jullie staffelkortingen aan bij grote hoeveelheden?

Wij bieden bij elk product staffelkortingen aan als je grotere hoeveelheden besteld. Als deze specifieke staffelkortingen kan je terugvinden op de product pagina van elk product.  

Hoe kan ik mijn bestellingen retour sturen?

Alle informatie over het retourproces kan je terugvinden op de Ruilen & Retourneren pagina. 

Kan ik een afspraak inplannen met een medewerker?

Ben je op zoek naar een langdurige samenwerking voor het leveren van verpakkingsmaterialen of wil je een grote order plaatsen? Als je hiervoor graag eerst met ons een afspraak wil maken begrijpen wij dit volkomen. Je kan een afspraak met ons maken via de live chat of mail ons op support@luchtkussengigant.nl 

Ik heb een dringende vraag of klacht, waar kan ik deze melden?

Als je eventuele vragen of klachten heb over een van onze verpakkingsmaterialen kan je altijd bij ons terecht. Dit kan via de live chat of je kan ons een mail sturen op support@luchtkussengigant.nl.